emeliejosefinenilsson.blogg.se

2013-12-12
02:53:20

Dan före dopparedan
Sista presentationen för den här terminen och för 2013 är nu gjord! Är riktigt stolt över den här terminen! 4 mycket intressanta och givande kurser som vi har läst. Både jag och Emma har lagt ner extremt mycket jobb under terminen och spenderat många timmar i bibblan. Men det är härligt när det ger resultat! :D 
Känns jättemärkligt, men imorgon lämnar jag Worcetser! Imorgon vid den här tiden är jag i NYC och umgås med familjen! Ska bli såå roligt att se dem efter så här lång tid. Kan inte fatta att jag snart ska åka hem till Sverige och Växjö igen. Men först blir det drygt 2 veckors semester :D Mina väskor är nästan helt packade, får fixa det sista imorgon förmiddag :) Imorgonbitti blir det ett sista besök på gymmet. Trodde inte jag skulle gilla morgonträning men det har varit riktigt skönt att starta dagen där! Sen får det bli tidig lunch då taxin hämtar upp mig vid kl 13. 
Kommer känns tråkigt att lämna Emma! :( Vi här ju varit sambos i 4månader ;) En superbra kompis som jag kommer sakna som bara den! Men vet ju att vi kommer ses hemma i Sverige :) 
Ska försöka skriva några inlägg på semestern också och skapa lite avundsjuka ;)

Måste göra en snögubbe när jag kommer hem ;D


Kommentar:
#1: Nivi

Säker på att det kommer finnas snö i södra Sverige? ;)

Svar: Njaa kanske inte i Skåne, men chansen är större i Växjö! :D
Emelie Nilsson

2013-12-12 @ 13:20:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: