emeliejosefinenilsson.blogg.se

2013-11-23
02:48:09

Bortskämd mer fler paket!
Idag fick jag ytterligare ett paket från Sverige! :) Bästa Hanna skickade ett stort paket med en solotidning, choklad, skumtomtar, djungelvrål, läkerol och pepparkakor :D så snälla vänner man har! Tack <3 Paketet kom mycket lägligt då jag flyger till Chicago imorgonbitti! Både något att läsa och äta under flygturen :) Det blir jag, Xiena, Aylar och Yasine som åker iväg. Klockan 4 (!) blir vi hämtade av en taxi som ska köra oss till Logan Airport (Boston). Ska bli skönt att komma ifrån campus och studierna lite. Har varit intensivt nu och blir nog värre när vi kommer hem med alla slutpresentationer och inlämningar... Men några dagar ledigt blir det :) Ska bli roligt att få se Chicago. Har bara hört gott om staden :) Sen har jag fått massa bra tips från Ida som har bort där! Får se vad vi hinner med under våra dagar där :) Jag kommer tillbaka till Worcester på tordagkväll. 

Nepp nu är väskan packad och jag ska krypa ner i sängen och försöka sova några timmar! 

Tack Hanna! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: