emeliejosefinenilsson.blogg.se

2013-11-14
19:51:44

Don't count the days. Make the days count!
Det är lite galet vad fort tiden går nu! Under min första månad här kändes det som tiden gick vääldigt långsamt och att det var en hel evighet jag skulle vara här. Men sen dess har tiden bara sprungit iväg! Liten summering:
 
Jag har varit i USA i 87 dagar!
9 dagar kvar till Chicago!
27 dagar kvar till jag har min sista presentation i skolan!
28 dagar kvar till jag får träffa familjen! = NYC och Florida!
Och 44 dagar kvar till jag sätter fötterna på svensk mark!
 
Även då jag tycker det ska bli jätteskoj att komma hem och träffa alla igen så gäller det verkligen att ta vara på tiden här och njuta av dagarna som är kvar! :)
 
Don't count the days. Make the days count!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: