emeliejosefinenilsson.blogg.se

2013-10-13
03:15:50

Shopping utflykt
Idag anordnade skolan en tur till Wrentham Shopping Outlets som ligger en timme från Worcester. Det tillhör samma premium outlet kedja som jag och Emma var på utanför New York :) Det var jag, Xiena från Tyskland och min roomie Shu som åkte med på trippen. Jag hade planerat att köpa en till Ralph Lauren skjorta då jag stormtrivs i den jag köpte sist! Tyvärr fanns den inte i min storlek.. Får hoppas den finns i Florida när jag är där med familjen :) Däremot blev det ett nytt träningslinne från adidas, lite underkläder från Calvin Klein och ansiktsprodukter från Clinique. Tror det får bli lite köpförbud nu :P måste ju kunna stänga väskorna när jag väl åker hem ;)







Kommentar:
#1: Sooooofia

Jag vill oxå shoppa!! :) Du ser ut att må bra <3 <3

2013-10-14 @ 21:03:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: